19 lipca 2017

Wracam?

Nie sądziłam jeszcze, że to napisze! Mam taką chęć na pisanie opowiadań, a tak mało czasu... Jednak postanowiłam, że raz za ruski rok będę coś wrzucać, bo jak na razie mam niedokończony pierwszy rozdział... Mam nadzieję, że to lepsze niż nic i Was ucieszy ;). Stwierdziłam, że nie ma po co pisać całego opowiadania i potem wstawiać... Napisałam już tak część opowiadania, która potem zaczęła mi się tak nie podobać i tak odbiegać od wszystkiego, co sobie wcześniej wymyśliłam, że ją usunęłam i teraz będę pisać rozdział i od razu dodawać na bloga.
Opowiadanie "Jesteś moim marzeniem" niestety, jak na razie porzucam i nie wiem, czy kiedykolwiek będę w stanie do niego powrócić.
Teraz zajmuje się fantastyką, połączoną z romansem. Czegoś więcej dowiecie się już w następnym poście, powinnam wrzucić pierwszy rozdział. Jednak nie mam pojęcia, kiedy się pojawi, gdyż mam jeszcze masę roboty na Secret Templates, gdzie tworzę szablony i tutaj muszę zrobić nowy szablon główny, pasujący do opowiadania, więc trzymajcie kciuki!! ♥

9 komentarzy:

  1. Hejka!
    Bardzo się cieszę, że jednak postanawiasz wrócić. ;) Mam nadzieję, że jednak wrócą ci chęci i wena do zakończenia opowiadania "Jesteś moim marzeniem", ale naciskać nie mogę! ;d
    Nie wiem, czemu romanse i fantastyka (filmy i książki) jakoś mi nie podchodzą, a takie opowiadania na blogach jak najbardziej... W każdym razie ja się piszę na czytanie! Możesz wstawiać nawet rozdział na rok, a ja i tak będę tu zaglądać i czekać cierpliwie na opowiadanie, które będzie ci się podobać i nie uznasz go za przykry obowiązek, tylko znowu zaczniesz czerpać przyjemność z pisania! ♥
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie, to pracuję nad nowym opowiadaniem, a tamto... No cóż, wymyśliłam je trzy lata temu. Nic tam nie jest dopracowane, nic się nie klei. Sama fabuła już mi się nie podoba, więc kiepsko, to widzę, ale może kiedyś je "podszlifuję".
      Dziękuję bardzo kochana!! Za te słowa otuchy i tak długie czekanie ♥
      Teraz niestety nie mam czasu, ale za parę dni, na pewno odwiedzę Twoje opowiadanie, bo ostatni raz czytałam jakiś blog... Aż wstyd powiedzieć... Z dwa lata temu? Więc z chęcią się wciągnę z powrotem! ♥
      Bardzo dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. Tak, tak, tak! Jak się cieszę, że ktoś z moich starych czasów jeszcze tu jest! Ja niestety parę dni temu się poddałam z Otwórz oczy, ale mam nadzieję, że Tobie się uda cokolwiek doprowadzić do końca. Nawet nie wiesz jak za Tobą tęskniłam. Czekam z niecierpliwością na cokolwiek z Twojej strony.
    Pozdrawiam
    Rea (Zakochana w muzyce) Nie jestem pewna czy pamiętasz mnie pod nową nazwą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę! Sama jestem zaskoczona, bo ten powrót, to był impuls :D. Nie wiem jeszcze, jak to będzie, ale miejmy nadzieję, że wszystko doprowadzę do końca.
      Uu to szkoda, a zamierzasz może założyć jakiegoś innego bloga? Ja będę pierwszą czytelniczką! :D
      Nie sądziłam, że jeszcze ktoś się "uchował" z moich czytelników. To jednak dwa lata.
      Szablon raczej pojawi się dopiero po 8 sierpnia, czyli po imprezie urodzinowej Secret Templates, a pierwszy rozdział raczej pojawi się z nim, więc postaram się szybko coś zrobi, pierwszy rozdział już czeka na opublikowanie :D.A że chcę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, to musicie poczekać aż szablon będzie gotowy ♥

      Usuń
    2. No mi też smutno z tego powodu, ale mam teraz tyle na głowie i zresztą nie wiem już co chciałam tam dalej napisać. Nowego bloga chyba nie będzie, na razie nic nie planuję, zostaję przy moich wierszach póki co (jakoś tak się w nich dobrze czuję). Jak lubisz to możesz wpaść.
      Ale jak te dwa lata szybko minęły! Kurczę, dopiero była nowa szkoła, a tu już matura. :)
      Będę czekać w takim razie. Pracuj we własnym tempie, bo z poganiania i przyśpieszania nigdy nic dobrego nie wychodzi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jestem i ja :) i czekam na coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale można też tak.....http://schizoljas.blogspot.com/2017/08/posuchac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wstawiać spamy do odpowiedniej zakładki.

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze, to dużo dla mnie znaczy :)